Nem véletlen az sem, hogy a legtöbb webshopos “guru” bevételről beszél, és nem profitról. Egyszerűen azért, mert, ha van forgalom, akkor van bevétel, és forgalmat meg hirdetéssel könnyű vásárolni.
Ilyenkor a legtöbben azt veszik észre, hogy akárhogy próbálkoznak, egy lélektani határ után nem nagyon fejlődik az a webshop. Tehát vagy újabb szezonális terméket keresnek, vagy egy marketingügynökség hozza őket egy jobb helyzetbe.
Vagy van egy harmadik lehetőség, ők is webshopindítási, vagy vállalkozásindítási kurzust csinálnak. Pontosan azért, mert ebben van a pénz, és nem a webshopokban. Ez is infomarketing. Kicsit hasonlít a bróker és a tőzsdei befektető kapcsolatára. “Megmutatom mi hozza a legjobb hozamot, de én a jutalékból élek.”
Magyarul, akiktől tanulni lehet többnyire abból élnek, hogy tanítanak és nem abból, hogy több területen megvalósítják az ötleteiket.
Ezzel csak az a baj, hogy Te ezzel nem vagy előrébb. Nem visz téged közelebb egy újabb WordPress alapú vagy bérelt szoftver alapú rendszer technikai hátterének az ismerete. Az vinne előrébb, ha megmutatná az adott tanár, hogy ő hogyan építette az infomarketing vállalkozását, amivel eladja Neked a kurzusát, és hogyan építi fel a kampányait.
De nyilván ez nem eladó, mert nem szeretne konkurenciát, és mert tudja, hogy azért működik neki, mert egy olyan célközönségre (online marketing iránt érdeklődők) épít, akinek annyi eladni valamit, hogy mutatunk egy bevételi adatot valamelyik hónapunkról, és megmondjuk, hogy Te is képes vagy erre. (Én pedig ebben a kurzusban megmutatom, hogy hogyan.)
Mi a helyzet a tanácsadó/infomarketing vállalkozókkal?
Faék egyszerű oktatók vannak, kulcsmondatuk: “add el a tudásod drágábban” , tehát csinálj High ticket tanácsadást, megmutassam hogyan? Fizess elő az én High ticket ajánlatomra, és megmutatom hogyan. Látod, csak le kell másolni! Ez nem automatizálható, nem skálázható, és nem igazi online vállalkozás, csak online ügyfélszerzés az offline tanácsadó vállalkozásra.